Dienst na verkoop
Er is een probleem met uw bestelling?
Administratief probleem
U heeft een opmerking of vraag betreffende uw bestelbon, factuur of de levering van uw bestelling?
Contacteer een medewerker van onze webshops
03 284 55 55
Technisch probleem
Uw toestel werkt niet (meer) zoals het hoort en is nog binnen de garantieperiode?
Neem dan contact op met de dienst na verkoop van de fabrikant zelf.
Zij komen het toestel gratis voor u herstellen of vervangen.
Contacteer de dienst na verkoop
Uw toestel werkt niet (meer) zoals het hoort en is niet meer binnen de garantieperiode?
Dan kan u beroep doen op onze eigen hersteldienst tegen een vast tarief.
Tarieven
Ongeacht de garantietermijn is deze dienst betalend!
tijdens kantooruren : 125 €
buiten kantooruren : 175 €
Deze prijs is forfaitair voor 1 verplaatsing, diagnose en uurloon voor de herstelling.
Extra verplaatsing en eventueel nodige wisselstukken zijn niet inbegrepen!
Maak een afspraak
03 284 55 55
Terug naar de hoofdpagina